Finał kampanii Księga Rozwoju Dziecka
Po 15 intensywnych tygodniach kampania społeczna „Księga Rozwoju Dziecka” dobiegła końca. Rodzice i opiekuni maluchów mogą już czerpać wiedzę z jej efektów: z 80 stron darmowego e-booka i 8 filmów edukacyjnych bogatych w ćwiczenia i propozycje rozwojowych zabaw.
2016-09-05, 10:23

Księga Rozwoju Dziecka to kampania społeczna, która rozpoczęła się w maju. Skupiona na praktycznych i skutecznych przykładach edukowała rodziców za pomocą przystępnych narzędzi, jak e-book, filmy oraz zdjęcia. Przez całe wakacje prowadzone były e-konsultacje, w wyniku których powstał bezpłatny podręcznik, zawierający porady dla rodziców i ćwiczenia dla dzieci do trzeciego roku życia. W siedmiu rozdziałach zawarto informacje związane z obszarami rozwoju, takimi jak: ruchy precyzyjne, ruchy całego ciała, zmysły, kojarzenie, język i komunikowanie się, wyobraźnia i kreatywność, rozwój emocjonalny i społeczny. E-book dostępny jest dla wszystkich, którzy zapisali się do newslettera na blogu: www.ksiegarozwojudziecka.blogspot.com.

 

Księga Rozwoju Dziecka jest efektem kampanii społecznej i konsultacji z rodzicami – mówi Janusz Musioł, właściciel firmy MARKO i inicjator kampanii. – Choć naszą inspiracją były metody ekspertów, m.in. Monachijska Funkcjonalna Diagnoza Rozwojowa, to poradnik nie pretenduje do wydawnictwa naukowego. To kompendium opisujące doświadczenia polskich rodziców.

 

Monachijska Funkcjonalna Diagnoza Rozwojowa pomaga ocenić rozwój dziecka począwszy od pierwszego miesiąca do trzeciego roku życia. Podobnie jak Księga Rozwoju Dziecka ma charakter profilaktyczny. Oprócz poradnika w formie e-booka, na kanale Tiny Love Poland na YouTube opublikowano 8 video, które podpowiadają m.in. jak stymulować rozwój wzroku, jak wspierać dziecko w nauce mówienia czy jakie zabawy będą ćwiczyć ich kreatywność. Mądre zabawy można odnaleźć także na blogu.

 

Choć kampania dobiegła już końca, ciągle można zapisywać się na newsletter i pobierać e-booka.

 

Kampanię społeczną Księga Rozwoju Dziecka zainicjowała firma Marko z Wodzisławia Śląskiego przy wsparciu brandu Tiny Love.

KONTAKT / AUTOR
Justyna Barańska
Agencja PR Pan Pikto
695-471-550
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy