Wyedukowani Mikołajowie
Mówiąca lalka, piszczące pluszaki, tona instrumentów, a może żywe zwierzątko? O tegorocznych trendach spod polskich choinek opowiada MARKO – dystrybutor kilkudziesięciu największych marek produkujących zabawki.
2016-12-30, 12:48

O świątecznym szaleństwie zakupowym krążą już legendy. Co w tym roku wybierali rodzice, wujkowie czy dziadkowie dla najmłodszych członków swoich rodzin? Według raportów sprzedażowych MARKO, z roku na rok wzrasta świadomość opiekunów dzieci na temat wartości kupowanych prezentów. Nie jest już ważne, czy zabawki są tanie czy drogie, lecz w jaki sposób wpłyną na posiadacza.

- Coraz częściej na świątecznych listach zakupów pojawiają się zabawki edukacyjne i interaktywne, których podstawowym zadaniem jest stymulowanie zmysłów i rozwijanie dziecięcych kompetencji – mówi Janusz Musioł, właściciel firmy MARKO. Ta tendencja jest bardzo zadowalająca, gdyż wskazuje na to, że polscy Mikołajowie są coraz bardziej wyedukowanymi i odpowiedzialnym konsumentami rynku zabawkarskiego.

W tym roku częstym typem wśród prezentowych wyborów były maty edukacyjne, które w aktywny sposób pobudzają rozwój ruchowy dziecka i wzmacniają poszczególne partie jego ciała. Niepodważalnym numerem jeden w tej kategorii była Mata edukacyjna 1-2-3 Rosnę! To, co zadecydowało o tej znaczącej przewadze, to zapewne przystosowanie produktu do wszystkich etapów rozwoju dziecka - od pozycji leżącej po stojącą. Uniwersalne zastosowanie maty to nie tylko korzyść finansowa, to przede wszystkim oszczędność przestrzeni, której w dziecięcych pokojach - zwłaszcza po świętach - często brakuje.

Kolejnymi popularnymi w tym roku produktami byłe te, ułatwiające dzieciom spokojne zasypianie. Lampki i pozytywki marki Cloud b podbiły serca wielu kupujących. Szeroka oferta dostępnych modeli tych zabawek sprawiła, że nie trudno było zdobyć ulubionego zwierzaka dla swojego dziecka. Producent oferuje w swoim asortymencie m.in. żółwie, liski, świnki czy owieczki.

Dużym zainteresowaniem klientów cieszyły się także foteliki samochodowe marki BeSafe. Norweski producent mocno zaakcentował w tym roku swoją obecność na rynku. Dzięki akcji polegającej na wymianie powypadkowych fotelików, uwaga konsumentów została mocno skupiona na bezpieczeństwie dzieci podróżujących samochodem oraz na właściwym dobrze przeznaczonego do tego fotelika. Działania te zaprocentowały i przed świętami wiele osób wybierając fotelik, sięgnęło po asortyment właśnie tego producenta.

Podsumowując informacje pochodzące z raportów sprzedażowych MARKO, wiele dzieci zostało obdarowanych mądrymi i przydatnymi prezentami. Oby ta tendencja nie tylko utrzymała się w nadchodzącym roku, ale wręcz wzrastała.

 ______________________________________________________________________________________________________________________________________________

MARKO - firma z siedzibą w Wodzisławiu Śląskim, obecna na rynku od 1991r. Oficjalny i wyłączny dystrybutor kilkudziesięciu największych marek produkujących zabawki i akcesoria dla dzieci.

KONTAKT / AUTOR
Magdalena Tarka
Pan Pikto
695 471 750
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.