Księga Rozwoju Dziecka – rusza nowa kampania społeczna
Jak wykryć wady rozwojowe dziecka? Jak mądrze bawić się z dziećmi, by prawidłowo zdobywały kolejne umiejętności? Jak świadomie obserwować najmłodszych? Odpowiedzi na te pytania, filmy edukacyjne, zestawy ćwiczeń i zabaw w formie e-booków znajdą się w Księdze Rozwoju Dziecka, której stworzenie jest celem nowej kampanii społecznej, dedykowanej młodym rodzicom.
2016-05-23, 10:50

Ogólnopolska kampania społeczna zwróci uwagę rodziców na świadomą obserwację dzieci w pierwszych 3 latach ich życia. Jak wynika z badań dotyczących zdrowia i rozwoju dzieci, to właśnie ten okres jest kluczowym do rozpoznania m.in. opóźnień ruchowych, zaburzeń słuchu, wad wzroku czy poważniejszych dysfunkcji, jak autyzm czy Zespół Aspergera. W ramach e-konsultacji społecznych, które będą się odbywać wirtualnie do końca wakacji, powstanie Księga Rozwoju Dziecka, zawierająca przykłady obserwacji dzieci zgodnie z siedmioma obszarami rozwoju, takimi jak: ruchy precyzyjne, ruchy całego ciała, zmysły, kojarzenie, język i komunikowanie się, wyobraźnia i kreatywność, rozwój emocjonalny i społeczny.

 

Internet i znajomi to bogate źródła wiedzy opisujące objawy nieprawidłowego rozwoju dzieci, które powinny zaalarmować rodziców. My natomiast chcemy zebrać i pokazać sposoby na obserwację tych wskaźników – mówi Janusz Musioł, właściciel firmy MARKO i inicjator kampanii. – Księga Rozwoju Dziecka będzie także katalogiem najlepszych praktyk, jakie winny być stosowane przez rodziców w polskich domach.

 

Kampania skupiona na praktycznych i skutecznych przykładach będzie edukować za pomocą przystępnych narzędzi, jak filmy, zdjęcia, darmowe e-booki. Pokaże także, w jaki sposób poprzez zabawę wprowadzać do codziennego grafika ćwiczenia wspomagające rozwój dzieci. Owocem kampanii ma być wspomniana Księga Rozwoju Dziecka, którą inicjatorzy przedsięwzięcia udostępnią bezpłatnie wszystkim rodzicom. Do udziału w wydarzeniu zaproszeni są wszyscy rodzice – zarówno ci, którzy wychowują dzieci do lat 3, jak i ci, którzy mają już dzieci starsze, a przy tym bogatsze doświadczenie. Każdy będzie mógł się wypowiedzieć na blogu kampanii czy w mediach społecznościowych.

 

Kampanię społeczną Księga Rozwoju Dziecka zainicjowała firma Marko-Baby z Wodzisława Śląskiego przy wsparciu brandu Tiny Love.

Informacje o kampanii dostępne są na:
Blog Księga Rozwoju Dziecka
Facebook Tiny Love Poland
Instagram Tiny Love Poland
Twitter Tiny Love Poland

KONTAKT / AUTOR
Justyna Barańska
Agencja PR Pan Pikto
695-471-550
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.